Wat zijn de verzendkosten?

verzendkosten van slechts € 2,75. De bestelling wordt bezorgd door onze verzendpartner PostNL. In onderstaande tabel vind u ons complete overzicht met de verzendkosten naar alle beschikbare landen.

•Nederland: € 2,75

Hoe kan ik betalen?

U kunt op de volgende manieren bij ons betalen:
•Ideal
•Paypal
•Creditcard (Visa/Mastercard)
•Bankoverschrijving (U boekt het bedrag zelf vooraf over op Rabobank rekeningnummer: NL12RABO0190508906). Indien u voor deze betaalwijze kiest, vergeet dan niet om uw klant- en ordernummer te vermelden, zodat wij weten welke betaling bij uw order hoort. Dit zorgt voor een snellere verwerking van uw bestelling.

Hoe ziet de bestelprocedure eruit?

Wanneer u uw favoriete artikel(en) heeft gevonden en heeft toegevoegd aan het winkelmandje, klik dan in het winkelmandje op de groene button ‘Doorgaan met bestellen’. U krijgt nu de keuze om als terugkerende klant in te loggen. Als dit de eerste keer is dat u bij ons bestelt, kies dan voor ‘Doorgaan naar kassa’. U komt nu op de pagina terecht waar we u om enkele gegevens vragen. Vul hier uw persoonlijke gegevens in, en selecteer hoe u wilt betalen. Op deze pagina heeft u ook de optie om een account aan te maken. Wanneer u alles heeft ingevuld dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en kunt u uw bestelling definitief plaatsen door op de groene button ‘Bestelling plaatsen’ te klikken. U wordt nu naar de desbetreffende betaalpagina geleid. Wanneer dat is voltooid is uw bestelling geplaatst. U ontvangt per mail een bevestiging van uw bestelling.

Ik heb iets besteld, hoe gaat het nu in zijn werk?

Wanneer uw bestelde artikelen op voorraad zijn , dan gaan wij uw order verwerken en gereed maken voor verzending. U ontvangt tijdens dit proces een mailtje dat uw bestelling is verzonden. Indien uw bestelling als pakketje is verzonden, vindt u in deze e-mail de Track & Trace code van PostNL, zodat u uw order kunt volgen.

Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

Uw pakketje wordt betrouwbaar geleverd door PostNL. Mocht u bij de eerste bezorgpoging niet aanwezig zijn, dan krijgt u van PostNL een briefje in de bus met informatie wanneer een 2e afleverpoging volgt, of dat uw bestelling bij de buren ligt of waar u het pakketje eventueel zelf kunt afhalen. Indien uw bestelling klein genoeg is voor de brievenbus, wordt deze netjes in een bubbeltjesenveloppe of brievenbusdoosje geleverd. Mocht u binnen 3 werkdagen na verzending het pakketje nog niet ontvangen hebben, neemt u dan a.u.b. contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Indien u op werkdagen voor 21:00 een artikel heeft besteld wat op voorraad was, wordt het diezelfde dag nog verzonden. Alles na 21:00 wordt de eerst volgende werkdag verwerkt en verzonden. In dit overzicht ziet u duidelijk wanneer u iets kunt verwachten:

•Maandag voor 21:00 besteld = woesndag in huis
•Dinsdag voor 21:00 besteld = donderdag in huis
•Woensdag voor 21:00 besteld = vrijdag in huis
•Donderdag voor 21:00 besteld = zaterdag in huis
•Vrijdag voor 21:00 besteld = maandag in huis
•Zaterdag besteld = dinsdag in huis
•Zondag besteld = dinsdag in huis

Heeft u meerdere artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd. De levertijd staat bij elk product aangegeven. Uw bestelling wordt samen in 1 order verzonden, wanneer alle artikelen voorradig zijn.

Hoe kan ik retourneren of ruilen?

Mocht een artikel niet aan de wensen voldoen dan kunt u de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. Vermeld altijd bij uw gegevens de gewenste actie. Voor meer informatie omtrent retourneren verwijzen wij u graag naar onze retourneren pagina.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Een vooraanstaande klantenservice hebben wij hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om u als klant tevreden te krijgen en te houden. Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken. Mocht u ondanks onze inspanningen toch ergens ontevreden over zijn laat het ons dan zo snel mogelijk weten en neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw reactie onmiddellijk in behandeling nemen en binnen 1 werkdag zullen we u een inhoudelijke reactie op de klacht geven. Mocht uw klacht door ons uiteindelijk niet naar wens afgehandeld zijn dan kunt u zich ook melden bij de geschillencommissie via de website: www.sgc.nl of u kunt contact opnemen met het Europese ODR platform. Uiteraard bent u ook meer dan welkom om een positieve ervaring met ons te delen.

Heeft u nog andere vragen?

Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u ons contactformulier invullen.